تنهایی

تنهایی

آنکه از من گذشت برای من در گذشت روحش شاد و یادش مرا فراموش...

 

 

میدونی سخت ترین لحظه ی دنیا چه موقعیه؟وقتی که بفهمی واسه عشقت یه تجربه بودی..

 

درد دارد مدتها انتظار بکشی بعد چیزی بر خلاف انتظارت ببینی چیزی که واقعا انتظارش را نداشتی....

 

من را به ذهنت نه،به دلت بسپار حوصله جاهای شلوغ را ندارم!!!

 

دیگر بی خیال میشوم تا کسی خیالم را به بازی نگیرد...

 

من یاری دارم که خیلی با مرام است.. در هیچ موقعی فراموشم نمیکند و آن تنهاییست...

 

دوست داشتن همانند صدای چق چق کلید در قفل است و عشق اما باز نشدن آن و اکنون کاری که ما بلدیم شکست در با لگد است...

 

نمیدانم حرف"ر" اضافه است که به هرکس میگویم درکم کن دکم میکند؟؟

 

چقد سخت است جواب یک دوستت دارم مرسی باشد...

 

اینقد که برای خر کردن من وقت گذاشتی واسه خودت وقت میذاشتی آدم میشدی...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, ] [ 10:15 ] [ تــ ـ ـ ـ ـارا ] [ ]