زمان

زمان

آذر ۱۴۰۰

سلام :)

خیلی وقته نیومدم اینجا و از خوندن مطالب واقعا شگفت زده شدم :)))) گذر زمان و تجربه ها چقدر میتونه انسان رو عوض کنه چقدر یه آدم می‌تونه رو دیگری تاثیر بذاره و یه اتفاق چه تغییر بزرگی تو شخصیت انسان ایجاد میکنه. شاید با خوندن این مطالب به این باور برسم که حضور هیچکس تو زندگی اتفاقی نیست و افرادی که میان هرکدوم یه تغییر مثبتی ایجاد میکنن، تجربه میشن چه خوب چه بد، میشه خیلی چیزا از بقیه یاد گرفت و رشد کرد. میدونم هنوزم خیلی ایرادات دارم و جا واسه تغییر بسیار زیاده. اما خوشحالم که ازون مرحله خیلی دیوونه کننده به صورت پرشی گذر کردم. قصد داشتم وبلاگ رو پاک کنم اما پشیمون شدم گاهی یادآوری گذشته میتونه حس خوبی داشته باشه نمیدونم دفعه بعدی که میام اینجا چه زمانی باشه و در چه حالی باشم اما خیلی دوست داشتم این متن رو اینجا بذارم. برای خودم. چون میدونم دیگه کسی اینجا نمیاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 آذر 1400برچسب:, ] [ 23:40 ] [ تــ ـ ـ ـ ـارا ] [ ]